سوالات متداول

چگونه می توانیم از سایت مشاوره بگیریم ؟

شما می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین وب سایت اقدام به دریافت مشاوره کنید.

آیا خرید از کالاهای عرضه شده در سایت محدودیت دارند ؟

خیر

آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

خیر بعد از خرید و پرداخت این امکان وجود ندارد.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت امن است؟

بلی. پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده است که امن باشد.

آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شود؟

بلی. ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق باشد. اما جای نگرانی نیست. در این صورت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است، لذا خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع نموده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد.

روش های پرداخت هزینه سفارشات چگونه است؟

پرداخت از طریق درگاه بانکی یا واریز به حساب

به چه روش هایی می توان سفارش را تحویل گرفت؟

از طریق پست سفارشی

آیا می‌توان سفارش را در هر ساعتی از شبانه روز ثبت نمود؟

بلی. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید، اما پردازش سفارش ثبت شده در خارج از ساعت کاری، به اولین ساعت کاری روز بعد موکول می گردد.

آیا می‌توان اطلاعات ثبت‌ شده در حساب من را تغییر داد؟

بلی. بعد از ورود به سایت و ورود به پروفایل خود می‌توانید با کلیک بر روی “ویرایش پروفایل” نسبت به تغییر اطلاعات ثبت‌ شده اقدام نمایید.

آیا برای خرید ثبت نام در سایت الزامی است؟

بله، برای سفارش دادن در سایت ، ثبت نام الزامی می باشد.

آیا پس از ثبت سفارش امکان تغییر و یا حذف و اضافه محصول وجود دارد؟

پس از ثبت هر سفارش و تعیین شدن شماره سفارش امکان هرگونه تغییر در سفارش وجود نخواهد داشت.

در مورد سفارشات ثبت شده شهرستان چگونه می توان به کد مرسوله دسترسی داشت و سفارش رو پیگیری کرد؟

بلافاصله بعد از ارسال سفارشات از تهران به سمت شهرستان مورد نظر، کد رهگیری سفارش از طرف پست پیامک می شود ضمن این که کد را می توانید در پروفایل خود نیز در قسمت اطلاعات ارسال بخش شماره مرسوله ببینید و با وارد کردن کد مرسوله در سامانه newtracking.post.ir میتوانید سفارش خود را پیگیری کنید.

آیا امکان خرید حضوری یا تلفنی وجود دارد؟

خیر ما فروشگاه اینترنتی هستیم و ثبت سفارش فقط از طریق ثبت اینترنتی امکان پذیر خواهد بود.

چگونه میتوانیم سوابق خرید و سفارشاتمان را در پروفایل مشاهده کنیم؟

در صورتی که از طریق گوشی موبایل و یا تبلت وارد سایت شدید در قسمت بالای صفحه روی گزینه پروفایل کلیک کنید، لیست سفارشات به نمایش گذاشته می شود.

و در صورتی که از طریق دسک تاپ وارد سایت شده اید، پس از ورود به پروفایل در بالای صفحه سمت چپ روی اسمتان کلیلک کنید و لیست سفارشات خود را ببینید.

آیا امکان تغییر زمان ارسال پس از ثبت سفارش وجود دارد؟

خیر

خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری چه مزیت هایی دارد؟

صرفه جویی در وقت و هزینه
کسب اطلاع از مشخصات کالا به طور کامل
امکان مقایسه قیمت و شرایط کالا با جاهای دیگر
امکان تحویل کالا در محل خریدار
امکان ارائه مشاوره کامل در خصوص بهترین انتخاب
کسب اطمینان از اصل بودن کالا
ارائه پایین ترین قیمت